Lue keskustelun säännöt.
kotihoidontuesta
26.12.2007 |
missä voi laskea sen määrän? koitin kelan sivuilla mutta ei löytynyt laskuria..
entä kuntalisä, mistä saan tietää paljonko se on? entä haetaanko se jotenkin erikseen?
Kommentit (2)
eli taidanpa mennä tästä kelaan jonottamaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Verotuksessa on toki eroja.
Hoitolisää saa, jos tulot eivät ole suuret.
Kuntalisästä en tiedä kun täällä päin kunta ei sellaista maksa.