Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuttavasi/sukulaisesi odottaa esikoistaan, oletko jostain hänen puheistaan

Vierailija
26.12.2007 |

vahingoniloinen? Tai ajatteletko, että Siperia opettaa?



Vai kehtaako päin naamaa sanoa, että tuo asia ei kyllä tule ihan noin menemään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä turhaa sitä ruveta opettamaan. Eikö osaksi ekaan raskauteen kuulu kaikki haaveet ja hörhöilyt ja hössötykset.

Ei tule koskaan enää ensimmäistä raskautta. Nauttikoot!!



Enkä ikinä puhu mitään synnytyskivuista tms negatiivista.



On 3 kaveria raskaana just nyt odottavat ensimmäistään. Musta ihanaa seurata sitä hössötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi