Onko kukaan täältä seurustellut romaninaisen kanssa
Siis sellaisen joka pukeutuu kuin valtaväestö, ei hametta. Jos on, niin millaista se oli? Onko paljon kulttuurieroja
Kommentit (15)
ei ole kertojia kaikki kuolleet sukujen toimesta
Mä oon mutta miehen kanssa
Liian sukukeskeistä minulle, muuten ei suuria eroja
Moni valkoihoinen nainen on lähtenyt mukaan tuohon mustalaistouhuun. Jokainen valitsee tietysti oman polkunsa, mutta ei lakkaa hämmästyttämästä. Romaneissa on romantiikkaa?
Naisilla kauniit hiukset ja tummat piirteet. Varmaan rajua seksiä saisi heiltä
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta voisin seurustella. Romanit ovat jotkut aika kauniitakin mutta harmillista että suurin osa on silti sisältäpäin mätiä omenia
Mätä omena voi metabolisoitua kupin liptonin teen kanssa vatsassa teemassaksi josta voi saada erittäin kuninkaalliset teet. En kumminkaan suosittele yhdenkään syömään mätiä omenoita, vaikka viikko sitten söin itse vanhentunutta vesimelonia, se oli kaupan vika, mutta vittuassiinä
Sellasen naisen kun saiskin, pullottaisin
En kyllä uskaltaisi vaikka tyttö olisi maailman kiltein ihminen. Se suku kun olisi meidän kimpussa... tiedätte kyllä.
:/
M*nnetytöt on kyllä super kauniita ainakin suurinosa mutta en uskaltaisi edes jutella. Suvun miehet tulee kimppuun
Vierailija kirjoitti:
En kyllä uskaltaisi vaikka tyttö olisi maailman kiltein ihminen. Se suku kun olisi meidän kimpussa... tiedätte kyllä.
Nainen olisi ihan ok. Sitten tulee suku paikalle, se ei enää ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on surullinen tosiasia, kyllä te tiedätte. En vain pidä siitä, että nämä laumana saalistavat heikoimpia yhteiskunnan jäseniä. Se on alhaista.
Romanialaisilla naisilla kasvaa parta ja viikset muutenkin ovat karvaisia mustia naisia.
Romaninaisen kanssa seurustellessa pistosuojaliivi on must.
Eihän se edes ole sallittua jos naisen molemmat vanhemmat on romaneja.
Oon, ei ollut kulttuuria nähnytkään eikä edes halunnut, palvoi vain muukalaisuutta vaikka sanoin kohteliaasti että sinulla on kauniit jalat