Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Apuja! Mistä hyvä toppapuku äidille?!
05.11.2007 |
Haluaisin kaksiosaisen, sellaisen vähän paksumman, lämpimämmän, kun tarkoituksena on vain värjötellä pääasiassa ja katsella vierestä, kun lapset leikkivät... Vaikka välillä saattaakin kyllä innostua mäkeä laskemaan itsekin...
Kommentit (2)
Paljon edullisempi kuin vastaava urheilukaupasta ja kylkiäisenä saan vielä vaatteita. Tilasin toissa talvena hinta sillon 149 (muistaakseni) + postikulut: Puku, alusasu, fleece väliasu, pipo, rukkaset. Todella tyytyväinen olen ollut. Hae googlella erätukku.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mallia, josta kokemusta?