Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos lapsi syntyy kuun viimeinen päivä, saako lapsilisää takautuvasti? ov

Vierailija
05.11.2007 |

eli jos vauva on syntynyt 31,10 niin saako lokakuun lapsilisän takautuvasti marraskuussa, vai saako sitä vasta marraskuulta alkaen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasta kuusta alkaen. Jos syntyy 31.10. niin marraskuusta alkaen, jos 1.11. niin joulukuusta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan