Lue keskustelun säännöt.
jos lapsi syntyy kuun viimeinen päivä, saako lapsilisää takautuvasti? ov
05.11.2007 |
eli jos vauva on syntynyt 31,10 niin saako lokakuun lapsilisän takautuvasti marraskuussa, vai saako sitä vasta marraskuulta alkaen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
seuraavasta kuusta alkaen. Jos syntyy 31.10. niin marraskuusta alkaen, jos 1.11. niin joulukuusta alkaen.