Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä kaikki pyörivät kotiäitejä tai sitä vastoin töissä, mutta välillä pyörähtämässä av:llä?
17.12.2007 |
Onko kukaan työttömänä? Itse pelkään kohta valmistuttuani jääväni työttömäksi...nyyh...ei koulutus mitään takaa. Etenkään pääkaupunkiseudun tai Lapin (minun tapauksessani) ulkopuolella. Kun en ole putkimies, insinööri enkä hoitaja...
Tosi turhauttavaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla