Mitä mietlä olet miespuolisista päiväkotiapulaisista/ pk-lastenhoitajista
Kommentit (9)
Vierailija:
varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.
jotka ymppäävät pk:n niin täyteen lapsia kuin se vaan on mahdollista. Tunnen muutaman tällaisen tyypin (miehet usein hakeutuvat johtoon). Kai se vaan on tosiasia, että miehillä on kovemmat arvot.
Meidän pk:n mieshoitaja ryntäsi heti sähkökatkon jälkeen tietokonetta tarkistamaan. Kukaan naisista ei edes ajatellut asiaa...
Vaikkei se polittisesti korrektia olekaan. Eikä asiaa ainakaan auta nämä uutiset tyyliin päiväkodin johtaja (mies) käytti lapsia hyväkseen. Juuri vähän aikaa sitten oli tällainen uutinen.
Vierailija:
varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.
Naispedofiilejäkin muuten on, vihjeeksi vaan...
Mun mielestä on hienoa että miehiä on päiväkodeissa töissä)
mun poika tykkäs kun oli mies hoitaja ja se ei ollut mikään pedofiili
Eïkä todellakaan mikään pedofili, loistava lasten kanssa ja ideoita ja energiaa riittää leikkeihin ja touhuihin ihan eri tavalla kuin monella naisella. Harmi että miehiä on niin vähän päiväkodeissa
Pitäis ehdottomasti olla enemmän! Miehet tuo päiväkotiin tiettyä rentoutta ja puuhastelevat lasten kanssa kaikkea kivaa!!
Siis pitääkö mieshoitajista olla jotain erityistä mieltä?!?
varauksella, sillä pedofiilit hakeutuvat lastenhoitotehtäviin ja on kummallista, että miehet haluavat lapsia hoitamaan.