Lue keskustelun säännöt.
Miten päästä eroon hullusta ihastumisesta?
05.11.2007 |
Tai rakastumista se varmaan jo on, sitä tunnetta on kestänyt niin kauan. Kun näen hänet niin menen ihan sekaisin ainakin viikoksi, alkaa jo häiritä normaali elämää. miten voin unohtaa???
Kommentit (4)
epätoivonen tilanne, en edes näe häntä kovin usein. Vaikka samassa rakennuksessa olemme päivittäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et enää kehtaa ajatella koko tyyppiä kun nolottaa niin
Nimim. samassa veneessä