Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausviikkoja 12 ja eroamassa....

Vierailija
25.12.2007 |

Onko muita jotka ovat raskaana ja ero on väistämätön lapsen isän kanssa? Miten olette selvinneet????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko ole pettänyt tai hakannut tai tehnyt rikosta

Vierailija
2/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään lapsen saaneille äideille löytyy vertaistukiryhmiä ja neuvolasta yms. saa perhetyötekijää auttamaan vauvanhoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei suostu....

Vierailija
4/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä enää miehen kanssa muuta kuin tapella. Juuri äskenkin kauhee riita oli päällä ja viimeinen sana mitä mies sanoi lähtiessään oli että " vittu kun et olis raskaana" .. Että eiköhän tää kertone jo paljon...

Vierailija
5/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi raskausoire oli sellanen, että olin kuin perseeseen ammuttu karhu 24/7. Kun lapsi on 1v, kaikki on taas hyvin. Se johtuu hormoneista.

Vierailija
6/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vissiin kumpikaan ole tutustuneet ihmisen elämänkaaripsykologiaan ja niihin kaikkia ihmisiä koskeviin elämänkriiseihin, jotka kuuluvat ns asiaan ja ovat normaaleja ihmisen kriisejä?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen äiti pärjää oikein hyvin. Synnytykseen voit ottaa mukaan Doulan, siskosi tai vaikka oman äitisi. Yksinkin selviää synnytyksestä. Ja sinulla on mahdollisuus löytää mies joka oikeasti rakastaa sinua ja tulevaa lastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan