raskausviikkoja 12 ja eroamassa....
Onko muita jotka ovat raskaana ja ero on väistämätön lapsen isän kanssa? Miten olette selvinneet????
Kommentit (7)
Yksinään lapsen saaneille äideille löytyy vertaistukiryhmiä ja neuvolasta yms. saa perhetyötekijää auttamaan vauvanhoidossa.
Ei tehdä enää miehen kanssa muuta kuin tapella. Juuri äskenkin kauhee riita oli päällä ja viimeinen sana mitä mies sanoi lähtiessään oli että " vittu kun et olis raskaana" .. Että eiköhän tää kertone jo paljon...
Mun yksi raskausoire oli sellanen, että olin kuin perseeseen ammuttu karhu 24/7. Kun lapsi on 1v, kaikki on taas hyvin. Se johtuu hormoneista.
Ette vissiin kumpikaan ole tutustuneet ihmisen elämänkaaripsykologiaan ja niihin kaikkia ihmisiä koskeviin elämänkriiseihin, jotka kuuluvat ns asiaan ja ovat normaaleja ihmisen kriisejä?
Yksinäinen äiti pärjää oikein hyvin. Synnytykseen voit ottaa mukaan Doulan, siskosi tai vaikka oman äitisi. Yksinkin selviää synnytyksestä. Ja sinulla on mahdollisuus löytää mies joka oikeasti rakastaa sinua ja tulevaa lastasi.
ukko ole pettänyt tai hakannut tai tehnyt rikosta