Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupuu-keräys - moniko meinaa osallistua tai on jo osallistunut?

Vierailija
10.12.2007 |

Vaikuttaa kyllä kivalta keräykseltä! Ajattelin, että voisi vaikka jotain tuoksua ostaa tai pienemmille lapsille jotain mukavaa. Toivottavasti vaan lahjat menevät oikeisiin, kiitollisiin perheisiin. :) Ei sillä, että haluaisin jotain henkilökohtaista kiitosta, mutta että tulevat todellakin tarpeeseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän