Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ystäväni on marttyyri jouluisin (eroasiaa)!!
25.12.2007 |
Ennen joulua alkaa tilitys mitä ex-mies ostaa lapselle lahjaksi ja mitä ei. Liian kallista tai liian halpaa. Joulun jälkeen tilitys miten lapsi reagoi paketteihin ja miten ei. Mitä tuli anopilta ja mitä ei.
Jotenkin todella masentavaa. Milloin mollaaminen loppuu ja ELÄMÄ jatkuu...
Kommentit (3)
Melko varmasti ystäväsi loukkaantuu, mutta ei kai todellisuus ystävyys voi perustua jatkuvaan marmattiseen ja valittamiseen, minä niin kärsin -asenteeseen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattele että toimit ystäväsi varaventtiilinä ;)
Alue: Aihe vapaa
alkaa kyllästyttää marinat. Mikään ei kelpaa, niin tai näin, menee väärinpäin.