Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Materazzi solvasi Zidanen sisarta?

Vierailija
10.07.2006 |

MTV3:n nettisivulta:



Italian Marco Materazzi esitti " hyvin vakavaa" kieltä Ranskan Zinedine Zidanelle jalkapallon MM-kisojen loppuottelussa sunnuntaina Berliinissä tilanteessa, joka johti Zidanen maltinmenettämiseen, hyökkäykseen Materazzia vastaan ja ulosajoon ottelusta. Näin sanoi Zidanen agentti Alain Migliaccio maanantaina.

- Hän (Zidane) kertoi minulle, että Materazzi sanoi hänelle jotain hyvin vakavaa, mutta hän ei kertonut tarkemmin, mitä, Migliaccio kertoi Englannin yleisradioyhtiö BBC:lle.



Brasilian televisioyhtiö Globon pestaamien huulilta lukemiseen erikoistuneiden asiantuntijoiden mukaan Materazzi olisi kironnut Zidanea ja kahteen otteeseen solvannut Zidanen sisarta prostituoiduksi. Lisäksi Materazzi olisi haukkunut Zidanea terroristiksi ja julistanut, ettei tällä olisi ollut oikeutta pelata Ranskalle algerialaistaustansa vuoksi.

Zidane ja Materazzi eivät ole julkisesti kertoneet asiasta. Zidanen agentin mukaan ranskalaispelaaja tulee asiassa julkisuuteen muutaman päivän sisällä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikkia solvauskohtia ei näytetty suorana eli tuli sellaisesta kulmasta, ettei nähnyt mitä Zidanelle sanottiin. Jotenkin mun sympatiat on kyllä Zidanen puolella, eikä sen italialaistollon!

Vierailija
2/30 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttanut monia tahallisisa vammoja muille pelaajille, ja aika huonossa maineessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jääkiekkoon kuin jalkapalloonkin kuuluu tuo suun soittaminen ja jos ei sitä kestä, on väärässä lajissa!!! Zidanen jos jonkun luulisi olevan niin kokenut pelaaja, että ei provosoituisi noin tärkeässä ottelussa. Hän mokasi!

Vierailija
4/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //youtube. com/watch?v=jyShX8bHAZc&search=materazzi

Vierailija
5/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. youtube. com/watch?v=1Gyu8W1g2co



aika raakaa katsottavaa..

Vierailija
6/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä argentiinan pelaaja,sorin?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopäähullu!!!

Vierailija
8/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin sai Materazzikin.

Vierailija:

Zidane sai ansionsa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin itse siellä vuosia, ja heille jalkapallo on hanki ja elämä, Paavikin jää toiseksi vaikka vannovatkin aina Paavin nimeen. ..Sitten he ovat oikeesti tosi sivistymättömiä juntteja, jotka laukoo suustaan millasia herjoja vaan, jos vaan sille päälle sattuvat.

Vierailija
10/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


asuin itse siellä vuosia, ja heille jalkapallo on hanki ja elämä, Paavikin jää toiseksi vaikka vannovatkin aina Paavin nimeen. ..Sitten he ovat oikeesti tosi sivistymättömiä juntteja, jotka laukoo suustaan millasia herjoja vaan, jos vaan sille päälle sattuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja se on pökkinyt tosi törkeästi vastapuolen pelääjiä. kyllä siellä kentällä heitetään huulta tosi roisisti, siinä ovat kaikki naispuoliset sukulaiset horatsuja, itse olet taatelintallaaja, maajussi tai kusipää tilanteesta riippuen, tietysti paljon törkeämmin ilmaistuna. hihat eivät voi eivätkä saa herjauksista palaa - se on tasapainoisen pelaajan perusedellytys.

Vierailija
12/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä väkivaltaa harjoiteta jokapaikassa, niinkuin jotkut sivistymättömät aivopestyt kotirouvat täällä Suomessa luulee.

Rikollisuutta on huomattavasti vähempi arabimaissa kuin Italiassa..yllätys vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ei siellä väkivaltaa harjoiteta jokapaikassa, niinkuin jotkut sivistymättömät aivopestyt kotirouvat täällä Suomessa luulee.

Rikollisuutta on huomattavasti vähempi arabimaissa kuin Italiassa..yllätys vai?

Vierailija
14/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //lehti. samizdat. info/2006/07/11/1676/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunsoittoa harrastetaan juuri siksi, että saataisiin toisen hermo pamahtamaan ja siten provosoidaan rangaistuksiin.



Se on ihan normaalia sekä jääkiekossa että jalkapallossa.



Turha nyt tehdä väärästä miehestä syntipukkia, jollei kapteenin hermo pidä mm-loppuottelussa, niin bye, bye!

Vierailija
16/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pitänyt silmäni ja korvani auki. Sitäpaitti ei täällä Suomessa ymmärretä näitä kultuurijuttuja aina oikeella tavalla, mikä on solvausta muualla, täällä se ei ole. Ja päinvastoin.



-36

Vierailija
17/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solvata osataan missä vaan, mutta se, että Zidanea solvattiin, ei oikeuta häntä iskemään solvaajaa. Jalkapallon luonteeseen kuuluu erilainen vastapelurin ärsyttäminen, jos siihen menee mukaan ja menettää malttiinsa, ei ole kovinkaan suuri pelaaja.

Figo teki samanlaisen tempun yhdessä ottelussa päättyneissä MM-kisoissa. Se jäi tuomareilta huomaamatta. Hänkään ei ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Aina, kun menettää tuolla tavoin hermonsa kentällä, menettää jotain otteestaan peliin vastaisuudessakin. Sitä käytetään hyväksi tulevissa otteluissa. Zidanenkaan kohdalla maltinmenetys kentällä ei suinkaan ollut ensimmäinen. Hän itse oli arrogantti Materazzille ja se kostautui.

Vierailija:


mutta olen pitänyt silmäni ja korvani auki. Sitäpaitti ei täällä Suomessa ymmärretä näitä kultuurijuttuja aina oikeella tavalla, mikä on solvausta muualla, täällä se ei ole. Ja päinvastoin.

-36

" italialaiset osaa solvaus taidon...

asuin itse siellä vuosia, ja heille jalkapallo on hanki ja elämä, Paavikin jää toiseksi vaikka vannovatkin aina Paavin nimeen. ..Sitten he ovat oikeesti tosi sivistymättömiä juntteja, jotka laukoo suustaan millasia herjoja vaan, jos vaan sille päälle sattuvat."

Vierailija
18/30 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluu yhtälailla tuomio kuin Zidanellekkin. Kunnianloukkaus syytteen kannattaisi nostaa... Zidane on loistava ja sympatiat kuuluu hänelle eikä tuollaiselle idiootille! Silti Zidanen teko oli törkeä mutta Materazzi pitäisi tuomita kanssa ja oikein kunnolla! Sika!

Vierailija
19/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Toivottavasti koko perheesi karsii hitaan kuoleman."

Ja koska Zidane oli kuullut samana aamuna aitinsa olevan vakavasti sairas, han sitten tasta kommentista pimahti.

Vierailija
20/30 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapalloilijassta saa sellisia linkkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi