Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyykö 5- ja 3-vuotiaat jo kerrossängyssä? Kokemuksia???

Vierailija
24.07.2006 |

Olen jo pidemmän aikaa ajatellut, et pitäisi kerrossänky ostaa. Luulisin 5-vuotiaan jo pysyvän yläpedillä ja alapedille ostaisin ikeasta sellaisen pienen sängynlaidan.



Onkohan tuhoontuomittu yritys?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta sellaista Hemnes-kerrossänkyä. Ihan kivan näköinen oli, eikä maksanut kuin 329. Tahtoo sellaisen...

Vierailija
2/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo melkein vuoden, eli 2,5 vuotias ja 4 vuotias oli käyttöönoton alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kyllästynyt isompien lastemme kerrossänkynn koska yläsänky on inhottava pedata ja vaihtaa lakanat. Lisäksi lapsen on kohtalaisen hankalaa käydä yöllä vessassa.

Vierailija
4/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä on ollut niin päin että 5-vuotias on nukkunut alhaalla ja reilu 2 -vuotias yläsängyssä. Hyvin on toiminut. Näin siksi että tuo 5-vuotias pääsi öisin vessaan ja 2-vee käytti sillon vielä öisin vaippoja.



2-vuotias on ihan itse kiivennyt sänkyyn ja sieltä pois. :)

Vierailija
5/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun nukkui vanhempi yläpedissä ja pienempi alhaalla (meillä alhaallakin kaide), mutta kun pienempi joka yön jälkeen löytyi yläsängystä, (eli yöllä vaihtoi veljen viereen), nukkuu nykyään pienempi ylhäällä ja isompi alhaalla. Kumpikin nukkuu sängyissään tosi hyvin. meidän kerrossänky on Unipuusetti.

Vierailija
6/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä meillekkin sellainen juuri tilattiin!

lapset 4 ja 5...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan ei ole kumpikaan tullut alas eikä muitakaan vaaratilanteita ole ollut



Oksennustaudit vain ovat pahoja.... kerran yläpetiläinen ei kerennyt muuta kuin laittaa pään laidan yli oksutaudissa.... arvaatte varmaan millainen sotku siitä sit synty..... aivan oikein, koko huoneen lattia sit sotkussa!

Vierailija
8/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrä lapsen patja lattialle varsinkin jos on mahatauti. Itse hiffasin tämän vasta hiljattain,hoidin muutama vuosi sitten rotavirukseen sairastunutta tyttöä .Tyttö ripuloi ja oksenteli ja minä vaihdoin alustoja,lakanoita jne. ja kannoin häntä lopulta vessaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta riitti :-)



t. 9