Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piltti, Bona, Semper, Muksu vai Hipp?

Vierailija
03.07.2006 |

Mikä on paras lastenruokamerkki ja miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä on niin hyvin saatavilla ja maistuu lapselle

Vierailija
2/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi/lapset tykkää ja on edullisinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu meillä lapselle parhaiten ja ruuat on usein hyväntuoksuisia ja houkuttelevia aikuisenkin nenään ;) Lisäksi Semperin makeissa soseissa on ainakin vähemmän sokeria kuin muiden valmistajien vastaavissa. Muistaakseni lisäaineitakin on vähemmän. Hipp on myös hyvö. Vähän kalliimpi ja kaikissa kaupoissa ei ole kovin hyvää valikoimaa näitä.

Vierailija
4/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse maistaa, niin ymmärtää, miksi.

Vierailija
5/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Luomua.

Eivät maistu kaikki samalle.

Vierailija
6/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole tutustunut kun bonaan, pilttiin ja semperiin



hinnat

piltti 13 sent

bona 35 sent

semper 25 snt



hyvin menee alas niin, juu kyllä pilttiä käytän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miehenkin kanssa herkutellaan noilla lastenruokapurkeilla ja aivan loistavan hyviä ovat :) Oma suosikkini on Semper hedelmäsoseet :)

Vierailija
8/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki luomua eikä ole lisätty sokeria.

Maistuvat myös paremmalle kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole Nestlén.

Vierailija
10/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita en lapselleni osta, koska ovat Nestlen tuotteita. Meilläpäin semperin hedelmäsoseet 25snt/prk ja Hipp ja Semper ruokapurkit n. 1,19-1,30¿ (8kk-1v. purkit)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippiä tykkäisin ostaa enemmän, mutta niillä ei ole kuin 1 meille sopiva (lapsella on allergioita), Semperiltä löytyy kivasti ja niissäkin on käsittääkseni aika vähän (lisättyä) sokeria.

Vierailija
12/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika vähän meillä noita valmissoseita käytetään, joskus reissussa. Ja pyrin laittamaan niihin aina jotain itsetehtyä sekaan, että maistuisivat paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen järkytys oli Valio-jätskit.

Vierailija
14/14 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomua, paremman makusia ja purkitkin kivemman näkösiä, jos sillä nyt mitään merkitystä on..