Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään teini-ikäistä ja vauvaa? Mietin että teenkö teinille karhunpalveluksen, kun vielä yhden vauvan haluaisin.

Vierailija
04.11.2007 |

Nyt on kolme vuotias ja tuo teini ja yksi olisi tervetullut vielä, mutta miten teini siihen suhtautuisi, jos vielä vääntäisimme.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetetystä yhteisestä ajasta äidin kanssa, meni tämä tunne nopeasti ohi. Oli todella mielenkiintoista päästä hoitamaan vauvaa ja seuraamaan sen kehitystä. Tästä kokemuksesta on varmasti ollut paljon hyötyä nyt myös omia lapsia saatuani =)

Vierailija
2/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensijärkytyksestä selvittyään luulen, että se on ihan terve kokemus teinille. Moni tykkää ihan tosissaan pikkulapsista. Mun kaverilla oli omien teinivuosien aikaan vauvasisko ja hän kyllä hoiti sitä tosi antaumuksella ja hellästi. Tosin hänen myös odotettiin aika paljon osallistuvan hoitamiseen, mutta ei se kai mikään ongelma ollut.



Ja onhan se tietynlainen opetus, mitä siitä seksistä saattaa seurata... =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sen verran lapsi, mutta nyt on toinen meininki jo. Eli annetaanko mennä vai unohdetaanko vauvahaave? :)

Vierailija
4/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ihan lääpällään vauvasta, pukkailivat vaunuissa, paijasivat ja pussailivat. Vauva oli heille luvallinen kohde näyttää pehmeitä tunteita kun muuten olivat niin kovia poikia :)

Vierailija
5/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häpeää joka tapauksessa.

Minun tutulleni tulossa iltatähti ja sisarukset innoissaan. Heistä yksi aikuinen ja kaksi teiniä.

Vierailija
6/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin lellineet hänet että.



Ja poikein kaverit kanssa oli ihan mielissään pitämässä sylissä vauvaa, vauva oli myös poikien lätkäjoukkueen epävirallinen maskotti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei teinille tulisi hetkellisesti paha mieli tai hävettäisi.

Vierailija
8/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että alettaisiin hyppimään lasten mielen mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on teidän oma asia, jos haluatte lisää lapsia

Vierailija
10/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja pojan kaverin äiti odotettiin yhtä aikaa ja saatiin sisaret teinipojille yli nelikymppisenä. Poika ihan nolona kertoi, että kaverin äiti odottaa vauvaa, ja minä siihen perään, että niin muuten minäkin. Olihan se pojalle ensin järkytys, mutta nopeasti hän siitä toipui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö vielä vauvan eikä isompien lapsien mutta minusta on hieno asia, että ajattelette teininkin tunteita!!



Luulempa minäkin, että on vaan hyvä juttu teinillekin pikkusisarus!

Meillä naapurissa on suurperhe, 8 lasta. Vanhin lapsista on 19v. ja hänestä seuraavat aina vuoden välein. Mutta pahnanpohjimmainen on reilusti muita nuorempi ja kyllä sitä on paijattu ja huolta pidetty porukalla.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi