Parisuhteen henkinen ikä. Paljon sait?
Löytyy hesarin sivulta:
http :// www4 . hs. fi/ parisuhdetesti /
Me olemme olleet yhdessä 18 vuotta ja meidän parisuhteemme henkinen ikä oli 5 vuotta.
Kommentit (8)
http: //www4 .hs. fi/parisuhdetesti/
Suhde on meillä ollut 9 vuotta ja testin mukaan 14 vuotta. Esikoinen on kävellyt viimeiset 7 vuotta.
Muutama kysymys ei nyt täysin nappiin mennyt kun sopivaa vaihtoehtoa ei ollut mutta otin sen mikä oli eniten sinne päin.
ja henkiseksi iäksi tuli 3 v. Tosin osa kysymyksistä oli sellaisia että eivät koskettaneet meidän elämäämme millään tavalla, että täytyi vaan ottaa joku...:)
henkinen ikä 7
En oikein tiedä, pitäisikö sitä hyvänä vai huonona. Testissä ei määritellä onko korkea parisuhteen henkinen ikä kyllästymistä ja kaavoihin kangistumista, vai turvallista tuttuutta ja toiseen luottamista. Vai molempia.
suhteen henkinen ikä on 5 v.. ja emme kuulemma ole valmiita hankkimaan vielä lapsia.. hmm. meillä on 6 lasta...
henkisesti 15v.
omasta mielestä 15 vuotta joka tapauksessa liikaa... No tämä tyttö lähtee kälppimään ens vuonna :)
tuosta tuloksesta tuli tuollainen. Me kun olemme jo olleet 17 vuotta naimisissakin.
ap