Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, nyt tuli ensimmäinen äitiyden pulma, mitä vauvalle päällee kun yks aste pakkasta ja oltas menossa ulos?

Vierailija
04.11.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle sisävaatteet.

Vierailija
2/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle tulee helposti kylmä, koska se ei liiku.



Helpompaa on raottaa/aukaista lämpöpussia, jos on liian kuuma kuin lisätä enää ulkona vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näillä keleillä se oli vaunuissa fleecehaalarissa. Se oli vauvalla muutenkin kätevä kun hihansuut ja lahkeet oli kiinni. Toppahaalarissa se kitisi kuumuuttaan.

Vierailija
4/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

body ja potkarit vai siihen lisäks vielä collegepuku?

Vierailija
5/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aika amatööri näissä pukemisasioissa, esikoinen kun on niin en oikein vie osaa kaikkea.

Vierailija
6/6 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viielä iho, niin liian vähän. Helppo kokeilla aina välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme