Lue keskustelun säännöt.
apua, nyt tuli ensimmäinen äitiyden pulma, mitä vauvalle päällee kun yks aste pakkasta ja oltas menossa ulos?
Kommentit (6)
Vauvalle tulee helposti kylmä, koska se ei liiku.
Helpompaa on raottaa/aukaista lämpöpussia, jos on liian kuuma kuin lisätä enää ulkona vaatetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja näillä keleillä se oli vaunuissa fleecehaalarissa. Se oli vauvalla muutenkin kätevä kun hihansuut ja lahkeet oli kiinni. Toppahaalarissa se kitisi kuumuuttaan.
body ja potkarit vai siihen lisäks vielä collegepuku?
mä olen aika amatööri näissä pukemisasioissa, esikoinen kun on niin en oikein vie osaa kaikkea.
Jos viielä iho, niin liian vähän. Helppo kokeilla aina välillä.
alle sisävaatteet.