Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aina kun leivon-leivon voihin. en tiedä mikä on mutta mua etoo noi margariinit

Vierailija
16.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivariini, voi ja rypsiöljy on mulla käytössä.

Vierailija
2/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä sitä missään muodossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan voinkäyttäjät makaavat eläkeikänsä vihanneksina terveyskeskuksen vuodeosastolla paskavaipoissa, kun ovat saaneet aivohalvauksen ja sydäninfarktin. Margariiniosasto taas muuttaa Espanjan rannikolle ja viettää leppoisaa eläkeläiselämää. : )

Vierailija
4/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä pullaa leipoa ollenkaan, jos siihen on pakko käyttää jotain rypsiöljyä. Hyi saatana.



Leivonnassa sillä ei juuri ole eroa käyttääkö voita vai margariinia, koska kovetettu kasvismargariini on yhtä pahaa kuin voi terveyden kannalta. Leivän päällä ja ruuanlaitossa muuten rasiamargariinit ovat toki huomattavasti parempi vaihtoehto kuin voi.

Vierailija
5/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä toi öljyn käyttäminen leivonnassa menee sitten vähän toiselta laidalta yli.

Tarviiko sitä pullaa leipoa ollenkaan, jos siihen on pakko käyttää jotain rypsiöljyä. Hyi saatana.

Leivonnassa sillä ei juuri ole eroa käyttääkö voita vai margariinia, koska kovetettu kasvismargariini on yhtä pahaa kuin voi terveyden kannalta. Leivän päällä ja ruuanlaitossa muuten rasiamargariinit ovat toki huomattavasti parempi vaihtoehto kuin voi.

Enkä leivo pullaa. Ja ihan kuule ihmiset kyselee miten saan aikaiseksi niin hyviä kakkuja :)

Vierailija
6/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Leivonnassa sillä ei juuri ole eroa käyttääkö voita vai margariinia, koska kovetettu kasvismargariini on yhtä pahaa kuin voi terveyden kannalta. Leivän päällä ja ruuanlaitossa muuten rasiamargariinit ovat toki huomattavasti parempi vaihtoehto kuin voi.

eihän tuossa ole päätä eikä häntää. yhdessä käytössä ei ole väliä kumpaa käyttää, mutta toisessa on?

enivei, pointti on se, ettei rasiamargariineissa (esim. flora) ole kovetettuja kasvisrasvoja. niissä on pehmeää kasvirasvaa, joten ovat terveellisempiä kuin voi. ihan kaikessa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin paljon paremman makuisia leivonnaisia. Paitsi sämpylät teen rypsiöljyyn. Margariinin käyttö ei todellakaan takaa terveyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme