Lue keskustelun säännöt.
lapset lähti mummolaan ja mä haaveilen jääväni kotiin yksin jouluksi.
23.12.2007 |
Joo, tiedän, etten sitä voi tehdä, mutta miten ihanaa olis olla joulu yksin kotona.
Kommentit (3)
joulupäivän ja tapsan yksin kotona, kun ex vie lapsen mukanaan vanhemipiensa luo toiselle puolelle suomea. Tulevat sieltä vasta sunnuntaina. Onneks mulla to-su töitä niin ei tarvii, niin ehkä niin pahasti hajoa tähän yksinäisyyteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapseni ja vanhempani hyljätä jouluna, tekisi mieli, mutta ei voi.
miehen kanssa anoppilaan.