Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko moni vielä aattona täydentämään jääkaappia?

Vierailija
22.12.2007 |

Meillä näyttää uhkaavasti siltä, että aattona pitää käydä uudelleen kaupassa jos mielii muutakin kuin kinkkua ja pakastelaatikoita syödä. Jääkaappi on niin pieni, että eilen ostetut ruuat on jo melkein syöty.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan erityislaatuinen tunnelma.

Vierailija
2/14 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso jääkaappi, pakko ollakin sillä vanhempien lisäksi perheessä on kolme kouluikäistä syömäkonetta ;-)



Lisäksi siivosin toissapäivänä jääkaapin ja nakkelin vanhentuneet purkinpohjat roskiin, tuli kummasti väljyyttä jouluruuille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeset leivät ennen torstaita on tullu tänä aamuna kauppoihin. Huomenna ne leivätkään ei oo enää tuoreita.

Vierailija
4/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pakastintakaan ollenkaan... Nimimerkillä kerran viikossa käydään kaupassa.

Vierailija
5/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut jouluherkut. Perunatkin keitin tänään ja kaikki on syöty. Meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi. Pari hampurilaista lapselle löytyy kaapista, jos ukko ei niitä yöllä syö.

Vierailija
6/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kannattaako aukiolo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silloin saa olla ihan rauhassa eikä ole jonoja. Alennustuotteitakin on ihan kivasti löytynyt. ap

Vierailija
8/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynhän minä baarissakin oli sitten joulu- tai juhannusaatto. Lapsen jätämme aattoiltana mummolaan ja lähdemme ukon kanssa keskustan kuppilaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöitään tulevinakin vuosina

Vierailija
10/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei homma kiinnosta ja jouluaattona töissä olla, niin vaihda alaa äläkä kitise palkkasi maksajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sunnuntaina eli huomenna tajuaisi käydä. Puuromaitoa ainakin ja ehkä leipää. Isommat herkut on jo ostettu eikä niitä syödä ennen aattoa. Kuka tampula muuten syöttää lapselleen eineshampurilaisia??? Hyi hyi, suolaa niin mahoton ja säilöntäaineita!!!

Vierailija
12/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joi colaa päälle, ikää 1 v 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittäkään ne potut sille lapsella ja lihaa perään. jos tietäsitte mitä shittä ne hampurilaisten rustopihvit on... ja sämpylät pelkkää valkosta jauhoa ja lisäainetta.

Vierailija
14/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla poika 1v 11kk eikä ole koskaan saanu syödä kokonaista hampurilaista! joskus maistanut isältään, mutta kyllä ton ikäsen kuuluu vielä saada OIKEA ruoka. kyllä ne teininä ehtii niitä höttöpurilaisia syödä.