Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän tyylitajuton tyyppi niin pitää kysyä nyt täältä että minkälaiset kengät

Vierailija
15.12.2007 |

kun pikkujoulu on tasokkaassa showravintolassa. Voiko olla esim. pikkumustassa ja tyylikkäissä saappaissa vai pitääkö vaihtaa korkkareihin ja jättää saappaat narikkaan. Olen aika onneton näissä jutuissa :-(



Kertokaahan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuminen on kesken tai sitten siltä että on prostituoitu. Itse haluan käyttää sisäkengkiä sisällä, joten vaihvan narikassa.



Saappaita on kyllä monenlaisia ja epäilemättä jotkut ovat sitä mieltä että monetkin niistä sopivat myös ravintoloihin. Se riippuu aika paljon siitä pikkumustastakin, mutta minkään kotelomekon kanssa ne ei kuitenkaan käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi