Rintojen kyhmyistä!!AHDISTAA!!
siis mua ahdistaa..jokapuolella toitotetaan, että tutki rintasi...minä aloin tutkia ja tunnen kyhmyjä tms, jokapuolella, erityisesti vasemmasta rinnasta olen löytänyt jo vaikka mitä. Minulla on pienet A/B-kupin rinnat, joten kaikki tuntuu tosi helposti. Ovatko rinnan " normaalit" kyhmyt/tiehyet symmetrisia? Voiko rinta ärtyä jatkuvasta " tutkimisesta" ? Siis tämä on ahdistava...
Kommentit (3)
Erilaisia petteja tms. voi hyvin olla rinnoissa. Jos painaa mieltä, käy tutkituttamassa lääkärillä. Niin mäkin tein. Ja omani kipeytyi aktiivisesta tutkinnasta... Lääkärin mukaan kaikki ok. Rauhoitti mieltä :)
Epäilen että ovat maitorauhasia. Niitä on molemmissa rinnoissa ja koko rinnan alueella, jos olisi noin paljon syöpäkasvaimia niin olisi jo muunkinlaisia oireita. ;)
nuorilla voi olla kyhmyiset rinnat. tutkituta jollain lääkärillä rintasi, niin saat mielenrauhan