Lue keskustelun säännöt.
Pikkujouluihin farkut jalassa?
15.12.2007 |
Onko liian arkisen näköstä. Ja joku " juhlava" toppi? Vai pitäskö olla jotkut suorat housut yms?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olin meidän pikkujouluissa farkut + toppi -yhdistelmässä ja olin varmaan joukon juhlavimmin pukeutunut. Muilla tyyliä farkut ja huppari. Joissain porukoissa sen sijaan pikkujoulut = pikkumusta.