Kehu miestäsi
Kommentit (9)
Hymyilee ja tiedän, että en ole yksin ja voin vain rakastaa.
Mieheni on niin täydellinen minulle.
tokihan sellainen suhde voi huonosti. Laiskoja ämmiä te olette, teitä pitäis palvella mutta miestä ei arvosteta yhtään.
Ihana sänki
Saanut minut monesti pikapikaa raskaaksi
Ihastelee sisustuksiani ja keitoksiani
Viihtyy kotona ja on turvallinen
Jos joku asia painavaa mieltäni keskustelee
Pitää perheestään hyvää huolta
Hauska, hyvä huumorintaju
Olen kokenut muunlaistakin... hmm... rakkautta? Sitä kai se oli toisen osapuolen mielestä.
Mutta mieheni on myös ystäväni, uskottuni, tärkeimpäni.
t:2
Minun mieheni kyllä tietää, mitä hänestä ajattelen. Kehuminen tekee hänestä niin söpön, että ilokseen sitä harrastelee.
Tyydyttää minut sängyssä. Ja kaikenlaista muuta.
Vieläkin, kaikkien näiden vuosien jälkeen, hän olisi se jonka mukaan lähtisin =)
Ja se on mun sankari...