Eskariope söi lapsille tarkoitettuja pasteijoita eikä suostunut antamaan lapsille lisää...
Tänään menin hakemaan lasta vähän etuajassa askarista. He olivat just aloittaneet välipalan syönnin. Välipalana oli pasteijoita. Pasteijoita jäi ylimääräisiksi 4 ja puoli. Lapset pyysivät lisää, mutta opettaja sanoi, että niitä on niin vähän eikä niitä riitä kaikille. Ja sitten otti siitä itselleen yhden pasteijan... Loppujen lopuksi jakoi jäljelle jääneet 3,5 pasteijaa n kymmenen lapsen kesken.
Kommentit (4)
Ja varsinkin jos lapset haluavat lisää niin ei kai open tarvitse sillon lasten eväitä syödä.
Olikin tosiaan kyse maksetusta pasteijasta. :D
eskariope
siitä ruoasta.,... ruokaan kuuluu päivällä tarjottava ruoka ja sitten joko aamupala tai välipala... eli ihan oikein mielestäni teki
Hän myös maksaa ruuastaan