Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskariope söi lapsille tarkoitettuja pasteijoita eikä suostunut antamaan lapsille lisää...

Vierailija
21.12.2007 |

Tänään menin hakemaan lasta vähän etuajassa askarista. He olivat just aloittaneet välipalan syönnin. Välipalana oli pasteijoita. Pasteijoita jäi ylimääräisiksi 4 ja puoli. Lapset pyysivät lisää, mutta opettaja sanoi, että niitä on niin vähän eikä niitä riitä kaikille. Ja sitten otti siitä itselleen yhden pasteijan... Loppujen lopuksi jakoi jäljelle jääneet 3,5 pasteijaa n kymmenen lapsen kesken.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös maksaa ruuastaan

Vierailija
2/4 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos lapset haluavat lisää niin ei kai open tarvitse sillon lasten eväitä syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin tosiaan kyse maksetusta pasteijasta. :D



eskariope

Vierailija
4/4 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ruoasta.,... ruokaan kuuluu päivällä tarjottava ruoka ja sitten joko aamupala tai välipala... eli ihan oikein mielestäni teki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän