Lue keskustelun säännöt.
Ha-ha-haaa... Tultiin just ristiäisistä, joissa saimme tietää vauvan nimen:
15.12.2007 |
Elisa
No ei siinä mitään, mutta kun vauvan isoveljen nimi on Elias. Mielikuvituksetonta!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja Elisasta tulee auttamatta mieleen Elisa laajakaista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisi pitänyt jättää sut kutsumatta :(