Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas hunoja nuo Reimatein kengät!

Vierailija
01.09.2007 |

Päällepäin näyttivät hyville, mutta pohjat olivat kaikissa malleissa kivikovat eivätkä taipuneet kahdella kädellä kuin aavistuksen. Miten tuommoisia voidaan myydä tuohon hintaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset niistä niin vouhottavat, surkeaa laatua kauheaan hintaan.

Vierailija
2/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin vastikän uusi malli lapselle talvikengiksi ja vaikuttavat minusta ihan hyviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsoin läpi varelliset syys-/talvikengät + lenkkarit ja ne olivat kaikki susia. AP

Vierailija
4/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppis on saanut mehuhörpyn..grr. AP

Vierailija
5/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävänä, mutta varrettomana ja keveänä kenkänä), mutta hyvä jalassa ja kävellä. Ei ehkä ihan pikkulapsen kenkä, mutta isommalla leikki-ikäisellä ja kouluikäisellä varmasti jo toimii loistavasti.

Vierailija
6/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pohjaa ei saa väännettyä kuin aavistuksen aikuisen käsillä, on se kylläkin aivan liian jäykkä lapsen jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme