Olipas hunoja nuo Reimatein kengät!
Päällepäin näyttivät hyville, mutta pohjat olivat kaikissa malleissa kivikovat eivätkä taipuneet kahdella kädellä kuin aavistuksen. Miten tuommoisia voidaan myydä tuohon hintaan?
Kommentit (6)
Ostettiin vastikän uusi malli lapselle talvikengiksi ja vaikuttavat minusta ihan hyviltä.
mutta katsoin läpi varelliset syys-/talvikengät + lenkkarit ja ne olivat kaikki susia. AP
näppis on saanut mehuhörpyn..grr. AP
pitävänä, mutta varrettomana ja keveänä kenkänä), mutta hyvä jalassa ja kävellä. Ei ehkä ihan pikkulapsen kenkä, mutta isommalla leikki-ikäisellä ja kouluikäisellä varmasti jo toimii loistavasti.
Jos pohjaa ei saa väännettyä kuin aavistuksen aikuisen käsillä, on se kylläkin aivan liian jäykkä lapsen jalkaan.
En ymmärrä miksi ihmiset niistä niin vouhottavat, surkeaa laatua kauheaan hintaan.