Lue keskustelun säännöt.
1967 syntyneet. Kuka muistaa Annukka-kirjaa, ohut läpyskä, punainen kansi, jossa iso Annukka.
24.07.2007 |
Tämä aloitus vähän pimeä. On ikävä lapsuuteni kirjaa. Jos edes valokuvan kannesta näkisin...
Toinen muisto on palapelistä, jossa poika huristaa etualalla autolla ja vilkuttaa tytölle.
Nämä tavarat ainoita, joita omistin. Ja nekin maatuneet vuosikymmeniä sitten.
Kommentit (2)
mökillä. Jos laitat mailiosoitteen, voin järjestää vaikka digikuvina kirjan sinulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa dementia jo vaivata ;)