Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1967 syntyneet. Kuka muistaa Annukka-kirjaa, ohut läpyskä, punainen kansi, jossa iso Annukka.

Vierailija
24.07.2007 |

Tämä aloitus vähän pimeä. On ikävä lapsuuteni kirjaa. Jos edes valokuvan kannesta näkisin...



Toinen muisto on palapelistä, jossa poika huristaa etualalla autolla ja vilkuttaa tytölle.



Nämä tavarat ainoita, joita omistin. Ja nekin maatuneet vuosikymmeniä sitten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa dementia jo vaivata ;)

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä. Jos laitat mailiosoitteen, voin järjestää vaikka digikuvina kirjan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi