Lue keskustelun säännöt.
Miten tehdään hyvää tuorepastaa?
25.08.2007 |
Mitä tulee taikinaan, muuta kuin kananmunaa ja durum-vehnäjauhoja?
Öljyä? Mausteita? Saako kaulitsemalla tarpeeksi ohutta levyä aikaiseksi vai pitääkö olla pastakone?
Entä kun taikina on sitten esim. nauhoina - pidetäänkö niitä jääkaapissa ennen keittämistä?
Tarttuvatko nauhat kiinni toisiinsa vai miten ne oikein säilytetään, jotta pysyvät irtonaisina?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla