Lue keskustelun säännöt.
Kysymys 2-3vuotiaiden vanhemmille
25.08.2007 |
Mikä on lapsen suosikki kirjoissa ja elokuvissa?
Onko kyseessä tyttö vai poika?
Meillä poika 2.5v ja muumit ja nalle puh on kova sana kirjoissa. Dvd:tä tykkää kovasti katsoa Fröberin palikoita ja puuha peteä sekä Ti-ti nallea.
Kommentit (4)
pojan kirjasuosikkeja ovat: hyppää kyytiin, pois kyydistä (vau-kirjakerhokirjoja), myyrän housut ja meidän mirri.
Elokuvia ei ole ikinä nähnytkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
teletapit,muumit,puuha pete ja uusin fanitus:topi ja tessu 2,kikattelee sitä ihan sikana!=) poika siis!
TV/DVD: Pingu, Mikki Hiiren kerhotalo ja Nalle Puh.
Kirjat: Muumit, Nalle Puh ja pingviiniaiheiset kirjat.
mutta myös esim Maija Mehiläsitä, tao Taoa, Turilasta ja Jäärää, Puuha Peteä, Tomi Traktoria...
Kirjoista menee kaikki mahdollinen, luontokirjat, autokirjat...plus tietty Richard Scarryn tuotokset. Kova sana on myös Mauri Kunnaan Herra Hakkarainen, Viikingit jne.