Lue keskustelun säännöt.
Millon sait hoitomaksupäätöksen p-kodista?
07.09.2007 |
kauankohan joutunee odottaa viel, meil tääl lahdes ei oo edelleenkään tullut maksua... Kiva maksaa monen kk:n maksu könttänä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla