Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takai laihduttaessa elimistön liaat nesteet lähtee liikkeelle?

Vierailija
31.08.2007 |

Olen nyt kolmatta päivää uudella ruokavaliollaja maha on pienentynyt selkeästi= nesteitä lähtenyt, näin ymmärtäisin siis. Mutta miksi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun alkaa laihduttamaan syö vähän terveellisemmin ja liikkuu ja juo paljon. Silloin hikoilussa suolan määrä elimistössä vähenee ja kun suolaa ei enää ole (eikä tule) yhtä paljon sitomassa nestettä elimistöön niin sen virtsaa pois.

Vierailija
2/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama sen väliä, pääasia, että maha pienenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihduttaessa lihakset alkaa surkastua. Siitä tulee kauheasti typpi-pitoisia kuona-aineita, jotka voivat poistua elimistöstä vain suht laimeana liukosena, ja kas ihminen kuivuu.



Joo, tää oli tosi tylsä kommenttia, ihan arvaus ja heitto vaan. Ite oon hoikka, ja huomaan, että jos yhenkin illan oon syömättä niin saan jo yöllä juosta vessasta kun olen ihan nälkiintymis-kataboliassa.