Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla kerran yks ihastus kieltäytyi muistamasta minua vaikka takuulla oikeasti muisti.

Vierailija
31.08.2007 |

En voi vieläkään ymmärtää miksi niin teki.



Meillä oli ollut flirttiä ja muuta jo pitkään ja oltiin samassa työpaikassa joten sieltäkin oltiin tuttuja. Tavattiin toisemme vapaa-ajalla ja menin miehen luokse hymyillen ja sanoin moi. Mies oli ihan hiljaa. Sanoin että kait sä mut muistat. Mies sanoi että emmä enää muista... Kääntyi ja lähti.



Töissä sitten taas yritti kuitenkin flirttailla ym mutta mä sanoin silloin että " emmä sua enää muista" ja siihen jäi juttu.



En tosiaankaan ymmärrä että miksi silloin ravintolassa ei ollut muistavinaankaan. Oli yksin silloin baaritiskillä joten ei voinut olla seurastakaan kiinni eikä kenenkään naisen seurassa ollut koko iltana. Tosi kumma juttu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi