Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos naapurin lapset eivät tule synttäreille - loukkaantuisitteko?
06.09.2007 |
Kutsuttu on naapurin lapsia kaksille eri synttäreillemme
- ei tulla, ei selitellä...
eipä tee mieli olla tekemisissä...
Kommentit (3)
Oletteko muuten paljon tekemisissä keskenänne? En mä kyllä loukkaantuisi, jos eivät tulisi, mutta ihmetellä saattaisin sitä, jos ei kutsusta kiitetä ja pahoitella pääsemättömyyttä.
Minkä ikäisiä lapsia? Jos he vaikka jännittävät vieraita paikkoja ja sen takia eivät tule...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t. ap
Ps.
En ole ennen törmännyt tuollaiseen...
Alue: Aihe vapaa
viiden äiti (synttäreitä riittää...)