Tauski ja Virpi saaneet tytön :) Mä olin ihan varma, että se mies ei tee kun poikia! :))
Kommentit (8)
koko juttu oli kirjotettu otsikkoon...
Pakko oli tulla kommentoimaan kun oli niin käsittämätön aloitus.
Oletteko tosissanne?!?!?!?!?
Onko tää nyt se 20v. takainen Tauski Peltonen tms. ällötys-laulaja? Ja miten tiedätte, että sen paksuksi paneman naisen nimi on Virpi? Ihan aidosti siis ihmettelen. Lukeeko kaikki täällä jotain Ohoa tai seiskaa vai mitä?
Mitä riehumista tässä nyt on. Ap vaan kertoi niinkun asia on ja siitä määrästä mitä tätä aloitusta on katsottu, niin aihe kiinnostaa. Kiristääkö kenties pipoa? Oletko Tauskin joku vanha hoito, jota harmittaa?? Ei elämää kannata ottaa liian vakavasti!
En sentään vaari-ikäisiin koske, enkä ole koskenut aiemminkaan! :-D
Siis onko tää Virpi se bye bye baby catcat Virpi?
En minäkään mitään seiskaa lue mutta jostain vaan tiedän T&V:n. Nehän on melkein kuin Matti ja Mervi.... :)
voi kiinnostaa jonkun Tauskin ja Virpin asiat... Huh huh! Mä en edes tiennyt et se on vielä elossa...