Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko itsekkäitä vanhempia?

Vierailija
21.07.2007 |

Meillä on neljä lasta. Nuorin 4 vuotias. Mieheni kanssa emme ole olleet kahdestaan lomalla koskaan. Saimme lapset nuorina ja olemme viettäneet ihanaa lapseperheen arkea monta vuotta.



Nyt kun rahatilanne sallii ja kun lapset ovat jo isompia niin haluamme miehen kanssa vähän irtautua arjesta ja viettää laatuaikaa kahdestaan. Menemme kahdestaan matkalle romanttiseen kaupunkiin.. Lapset ovat sillä aikaa mummolassa,isovanhemmat ovat ihania ihmisiä ja ottavat mielellään lapset hoitoon viikoksi.



Nyt olemme saaneet tuttavilta outoa halveksuntaa ja v-mäisiä kommentteja matkasta! Olemme kuulemma itsekkäitä vanhempia ja on julmaa lapsia kohtaan kun he eivät pääse mukaan.. Onko näin? Ajatteletteko tekin niin? Tottakai olemme lasten kanssa retkeilleet ja tehneet kaikkea mukavaa mutta nyt on ihanaa olla vain kahdestaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsette romanttisen loman ilman lapsia niin silloin anti mennä vain!

Vierailija
2/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kateellisia ja juntteja ystäviä. Siinä kaikki.



Nauttikaa ihmeessä matkastanne hyvällä omalla tunnolla!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää matkaa teille!! nauttikaa lomasta!!

Vierailija
5/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(milloinhan me saatais sama aikaiseksi... no meillä ainokainen kyllä täyttää kohta vasta 3)

Vierailija
6/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa lomasta ja toisistanne! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa lähdette kun kerrankin pääsette ja lapset ovat hyvässä hoidossa. Tekee teille hyvää ja myös lapsille on hyväksi olla välillä erossa vanhemmista. Kun suhde voi hyvin, niin kaikilla on hyvä olla. Kaverinne ovat kateellisia!

Vierailija
8/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös tarkoitus pitää kahdenkeskinen viikonloppu tänä kesänä, ensimmäistä kertaa lasten saannin jälkeen (esikoinen 8v), mutta anoppilan kritiikki asiasta laittoi koko suunnitelman uusiksi. Eivät sitten suostuneet ottamaan lapsia hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen ystäväpiirissäni juuri tuollaisen perheen (heillä tosin vielä pieniä lapsia). Oletteko ajatelleet tilannetta esim. mummonne kannalta? 4:n lapsenlapsen vahtiminen vaikka viikonkin verran on iäkkäämmälle ihmiselle valtava taakka, vaikka tämä muuten kuinka pitäisikin lapsistanne. Todennäköisesti mummokin on hyvää hyvyyttään vain suostunut tehtävään, mutta sääliksi käy.

Vierailija
10/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nuorimmaisennekin on jo niin vanha että varmasti pärjää isovanhemmillaan. Mielestäni vanhemmilla pitää olla myös mahdollisuus tehdä joskus jotain keskenäänkin.



Kyllä mekin miehen kanssa suunnitellaan jotain pitkää viikonloppua jne. mutta on vielä haaveissa kun nuorimmainen on vielä aika pieni.



Jos joku moittii vanhempia jotka KERRAn esim kolmessa-neljässä vuodessa on jossain ilman lapsia niin kyllä syynä kaiketi kateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu samassa kaupungissa joten oikein pyytävät lapsenlapsia käymään.



Ap

Vierailija
12/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin lapsen " vanhana" saanut, ei turvaverkkoja, mutta ei kyllä kateuttakaan, hyvää matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteleviä katseita saadaan mekin , kun ystäväni kanssa jätämme lapset kotiin isien kanssa ja lähdemme kaksistaan pe-ma reissuun eteläsuomeen . KAIKKI kyselee että mitä te siellä teette , miksei lapsia mukaan , MIKSI EI MIEHIÄ mukaan . voi jösses , eihän se elämä lopu lapsien tuloon tai miehiin ?! itse olen koko ajan lapsen kanssa enkä kaipaa omaa aikaa , mutta viime vuonna kun olimme samaisella reissulla lasten kanssa niin päätimme repäistä itsemme ens kesänä (eli tänä) kaksin reissuun että saamme rauhassa maleksia katuja ja tutkia upeaa kaupunkia(turku) ihan omaa tahtia ei lasten ehdoilla . parin viikon päästä pitäisi lähteä ja voihan se olla että tämä äiti itkee vuolaasti kun jättää tyttönsä kotiin . . .

Vierailija
14/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saisi edes käydä kaverini kanssa kahvilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo yh joka on aina lasten kanssa!

Vierailija
16/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
17/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsilla ole isää? Kummeja? Joku joka hoitaisi heitä vähän aikaa että pääsisit joskus yksin jonnekin?

Vierailija
18/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole:S

Vierailija
19/19 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen vanhempana (lapset 8 ja 11) voin sanoa, että jos tuollainen rako löytyy että kahdestaan pääsette niin eikun lomailemaan miehen kanssa!

Me lähdimme mieheni kanssa eka kerran lomalle kahden kun pienempi oli 3-vuotias. Olimme kaksi viikkoa Miamissa, Floridassa. Se oli aivan ihanaa! On se todella tärkeää huoltaa sitä suhdetta myös puolisoon, koska se suhde kannattelee koko perhettä.

Lisäksi minulla on ollut sellainen " etuoikeus" että olen saanut käydä tyttökaverin kanssa kaksin Tallinnassa, Espanjassa pari kertaa, ja muuten vain kaupunkireissuilla. Nyt syksyllä kutsuu Lontoo!



Äitinä olo on rankkaa hommaa, ja on ihanaa että kerrankin saa olla " rauhassa" eikä koko ajan passaamassa jokaista.



Rentouttavaa Lomaa teille kahdelle!



ps. kyllä ne isovanhemmat osaavat myös sanoa EI, jos hoitourakka tuntuu liian raskaalta! Eli edellisten kommenteista kuitenkin voisi aistia hitusen kateutta... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi