Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi marimekkoäiti täällä kyselee...

Vierailija
21.07.2007 |

Kuinkas te trendiäidit sitten pukeudutte? Mikä olisi SE oikea vaatekoodi hiekkalaatikolla?



ps. Meillä lapset (ja äiti) pukeutuvat makimekon tasaraita T-paitoihin, koska ne ovat niin käytännöllisiä pestä ja väritkin ovat iloisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku haltertoppi tytölle vaikka limen värisenä ja wifebeater pojalle oranssina

Vierailija
2/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni myös noista 90-luvun farkuista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


joku haltertoppi tytölle vaikka limen värisenä ja wifebeater pojalle oranssina

Vierailija
4/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitkä housut ja paita mammalle? En ehdi paljoa silittämään...

Vierailija
5/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä silti itseäni trenditietoisena, mulla ihan oma tyyli, muokkautunut vuosien saatossa. Nuorempana olin joku hiton gootti, siitä jäänyt paljon sen tyylisiä vaatteita kaappiin ja mustaa ostan vieläkin usein. Mut tykkään myös vihreästä, liilasta... Maastokuosit on lemppari-kuosini! Lapsilla myös paljon :)

Vierailija
6/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihainen kahden turkoosin raidallinen maripaita ja farkut tätä milleniumia ja oli kyllä syötävän suloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Unikko-paita meidän tytöllä on, lahjaksi saatu, harvoin käytössä. Marimekkoa on kyllä lakanoissa ja verhoissa (ei Unikkoa).

Mulla on yleensä hiekkalaatikolla farkut tai muut ei-niin-fiinit housut, ja ilmasta riippuen joku t-paita (ei hehtaarimallia vaan vartalonmyötäinen) tai pitkähihainen trikoopaita. Helteellä toppi ja shortsit.

Vierailija
8/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


joku haltertoppi tytölle vaikka limen värisenä ja wifebeater pojalle oranssina

Stokkalla myyvat! Wifebeater on siis pojille ja tytoille on Dickeater!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalkaa joko UUDET farkut, shortsit tai joku kiva hame.

Vierailija
10/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kovin epävarmoja ja riippuvaisia toisten mielipiteistä, jättävät Marimekon tuotteet ostamatta, kun ajattelevat, että toiset ajattelevat niiden olevan epämuodikkaita. Todellisuudessa Marimekko on suomalaista muotoilua ja sillä tavalla klassikko, että se ei ole koskaan pois muodista. Suomalaista kannattaa suosia aina kun voi. Se on meille vain plussaa.

Marimekon mollaajat, haluaisitteko todellakin että Marimekkoa ei olisi olemassakaan?

Vierailija
12/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla litteä vatsa ja hyvänmalliset farkut (ta takapuoli!).

Vierailija:


Pitkähihainen kahden turkoosin raidallinen maripaita ja farkut tätä milleniumia ja oli kyllä syötävän suloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja niinkuin 11 mainitsi, on olemassa Dickeater:kin!

Vierailija
14/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun roikkutisseillä ei enää mitään trikootoppia voi ajatellakaan! Pitäis laittaa sellaiset tukimammarintsikat, että ne näkyis varmaan kilsan päähän...

Vierailija:


ja jalkaa joko UUDET farkut, shortsit tai joku kiva hame.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun töissä on viimeiset kolme vuotta päivittäin pitänyt raitapaitaa alkaa jo tehdä mieli jotain muuta. Yhtä hyviä työpaitoja on vaan vaikea löytää.

Vierailija
16/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulutusta kestävää ja pestävää vaatetta. itse en käytä, mutta lapseni käyttävät. Ja kodin tekstiilejä on jonkin verran (lakanat, pyyhkeet ym)



Mun mielestä marimekko painii ihan eri liigassa kun joku hm ym.. Se on nimenomaan klassikko. Ja toki rajansa kaikella, ei kaiken tarvi marimekkoa olla, mutta silti, en voi muuta kuin ihmetellä teitä jotka sitä niin halveeraavat.



Mielummin käytän pojillani iloisia retrokuoseja kuin esim robbarin halpis transformers paitoja. Mutta makunsa kullakin! :)

Vierailija
17/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meidän puiston hiekkalaatikolle mahtuvat gootit, marimekkoäidit, hipit ja muut luomumammat :). Itse pukeudun farkkuihin ja maripaitaan - juu ihan tasaraitaa (iiks) ja sitä on lapsila ja jopa perheen isällä. Me ollaan vissiin ihan pihalla muodista mutta mitä sitten. Lapset käyttää mun vanhoja maripaitoja ja mulla itsellä on äitini 60-luvulla ostamia maripaitoja niiden uusien lisäksi. Atoopikolle maripaidat on ihan ehdottomia, kestäviä ja pesussa vaan paranevat.



Täällä landella ei ole niin väliä vaikka tulisi puistoon tuulipuvussa. Aika monella onkin sellanen Erätukusta tilattu kalvopuku :D. Tyyppi tuulipuvun sisällä on tärkein.

Vierailija
18/18 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon päälle esim. istuva fleece-pusakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan