Lue keskustelun säännöt.
kyllä nykyään on oltava jokin perusammatti ennekuin saa elättää edes toiveitä töihin pääsystä.
29.08.2007 |
ihmettelen kuinka moni jättää koulun peruskouluun ja sitten ihmettelee täällä kun menee huonosti-ei oo sitä-ei oo tätä-mä ooon täällänen reppana-luuseri-voi voi mua-auttakaa nyt mua. PAH PAH hermot menee näitä vetelyksien kirjeitä lukiessa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos nyt myisivät/jostain syystä lopetais niin varmasti sais töitä. hällä sen verran suhteitä ympärille.