Lue keskustelun säännöt.
Mitä tarjota mammavieraille lapsineen iltapäivä välipalaksi?
20.07.2007 |
En ole tavannut näitä ystäviä vuoteen ja ovat tulossa kahville ja meidän vauvaa katsomaan ennen kun taas häipyvät ulkikseen.
Ajattelin tehdä hedelmäisen kanasalaatin ja leipoa jonkilaisen mansikkatuorejuustokakun. Mitä muuta voisi tarjota? lapset ovat 2-6 vuotiaita.
t. äiti+vauva 3 kk
Kommentit (3)
jos sattuu ettei kaikki lapset tahdo syödä kanasalaattia eikä ole tottuneet tuorejuustokakkuun. Ja sormiruokana hedelmäsalaatti lapsille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dippilautasen voisin laittaa, ja varmaan karnevaalikeksejä lapsille ja sipsejä tai poppareita.
t. ap
tms jota on kiva napsia mutta ei ole kauhean epäterveellistä.