Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjota mammavieraille lapsineen iltapäivä välipalaksi?

Vierailija
20.07.2007 |

En ole tavannut näitä ystäviä vuoteen ja ovat tulossa kahville ja meidän vauvaa katsomaan ennen kun taas häipyvät ulkikseen.

Ajattelin tehdä hedelmäisen kanasalaatin ja leipoa jonkilaisen mansikkatuorejuustokakun. Mitä muuta voisi tarjota? lapset ovat 2-6 vuotiaita.

t. äiti+vauva 3 kk

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms jota on kiva napsia mutta ei ole kauhean epäterveellistä.

Vierailija
2/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu ettei kaikki lapset tahdo syödä kanasalaattia eikä ole tottuneet tuorejuustokakkuun. Ja sormiruokana hedelmäsalaatti lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippilautasen voisin laittaa, ja varmaan karnevaalikeksejä lapsille ja sipsejä tai poppareita.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi