Lue keskustelun säännöt.
crocsit päiväkotiin sisäkengiksi?
27.08.2007 |
onkohan hiostavat/liian järeät jos muut tepsuttelee tinttitossuissa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nahkapohjaisissa tossuissa jalan lihakset pääsevät ihan toisella tavalla töihin kuin kengissä. Jalallehan olisi paras olla ihan paljaana, mutta tossutkin menettelevät.
Itselläni loppuivat jalkavaivat kuin seinään, kun hankin crocksit. Harmi vaan, että ne kiellettin meillä töissä.
Eikä päiväkodeissa hengityskoneet pysähtele sentään.