Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni haluaa ostaa tilavan hallin jostain ulkomailta
20.08.2007 |
Ja perustaa sinne oma paja=yritys. Ykkösenä toivelistalla on halli jossakin maaseudulla Espanjassa. Mistä ihmeestä löydämme edes myytävänä olevia? Kannattaako käyttää suomalaista välittäjää vai ostaa suoraan? Huh,sekavaa tämä alku! Minä voin hyvin lähteä mukaan minne tahansa päin maailmaa,työ sallii.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämän ei todellakaan pitänyt tulla tänne,meni copy paste sekaisin!
No,tutuille terveisiä..