Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Liikenneruuhkista kyselisin
19.07.2007 |
Vahvistakaa nyt hyvät ihmiset uskoani siihen, että Suomesta vielä löytyy paikkakuntia ja seutuja joissa ei ole niin suuria liikenneruuhkia että ne vaikuttaisivat ajoreittien ja aikataulujen suunnittelemiseen? Meilläpäin on paljon risteyksiä, joista ei tulisi mieleenkään lähteä edes yrittämään esim. vasemmalle kääntymistä ruuhka-aikaan koska se on kertakaikkisen mahdotonta. Pitää usein miettiä, lähteekö jonnekin ja jos lähtee niin mihin aikaan. En tykkää. Asutaan 40 km Hgistä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa