Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan siivonnut työkseen rappukäytäviä?!
21.05.2007 |
Millasta työ on, kokemuksia! Kiitos jos vastaat :)
Kommentit (4)
aivan mahtavaa hommaa - ehtii töissä ajatella omia (ja koko maailman) asioitaan ja saa samalla liikuntaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yli 20 v sitten. Ihan syvältä, koska aina kun sai siivottua, joku lähti koiran kanssa ulos tms.
Helppoahan se on, mutta toistuu joka kerta samanlaisena. Ei se nyt mitenkään kurjaakaan hommaa toki ole.
kunto kasvaa ;