Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mä hankin edullisia pöytäliinoja kummilapsen nimenantoon?

Vierailija
14.05.2007 |

Lupasin vanhemmille järjestää nimenantojuhlan noin 40 ihmiselle, ja tarvitsen pöytäliinoja? En halua maksaa liikaa, koska kaikki muukin maksaa. Onko jollakin myynnissä huuto netissä? vai tietäisikö mistä saa? Mielell. valkoisia vai saako ne olla muun värisiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää kyllä yhdet juhlat, paremmat voi jopa kestää toiseenkin kertaan ja en usko, että hinta on ihan kauhee. marketit myy ainakin, joskus olen nähnyt ja ostanutkin, hintoja en kyllä osaa kertoa.

Vierailija
2/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuden jälkeen lakanat taas pesuun ja käyttöön normaaliksi lakanaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, koska en halua kauheaa määrää liinoja kaappiin nimenannon jälkeen. Onko tämä yleinen tapa? Mikä esim. vuokraa??



ap

Vierailija
4/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
5/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vuokrasin lasten ristiäisiin, maksoi jonkun 4¿/liina, puhtaana hain ja likaisena palautin.



Soittele paikkakunnan pesuloihin.

Vierailija
6/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, jos lapsen vanhemmat alkavat nirsoilemaan liiaksi niin järjestäkööt hyvänen aika itse juhlansa! Koskaan en ole kuullut, että kummi niitä järjestäisi. Ja tuollaiset pöytäliina-asiat voit mielestäni kyllä vanhemmille nakittaa, varsinkin jos ovat niin hienohelmoja. Miksi ihmeessä vanhemmat eivät muuten itse järjestä juhliaan? Niin ne muutkin tekevät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




ap

Vierailija
8/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen mitä uuden vauvan kanssa on ollut.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




ap



ps. enkä halua siis valittaa, koska perhe on minulle tärkeä ja ymmärrän äitiä. Silti, koen että haluan liinat halvalla, jos vain mahdollista. Kyllähän moni juttu nimenannossa maksaa .

Vierailija
10/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hyvä ystävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet??

Vierailija
12/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap, mutta:



ainakin minun ystäväpiirissäni parin läheisimmän ystävän kanssa on tapana, että autamme toisiamme kaikenlaisissa asioissa, silloin kun suinkin ennätämme. Tämä menee niin, että kaikki auttavat toisiaan. Tekee arjen (ja juhlan) paaaaljon helpommaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä myös :)



ap

Vierailija
14/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sellaisia ja oli n. 11 euroa. Vähän laadukkaampia.



Niiillä on käyttöä myöhemminkin ja laitoin suoraan pakkauksesta.