Lue keskustelun säännöt.
2,5v tyttöni sanoi tänään mulle autossa kun hänen jätski oli loppu :" äiti, sinä kuitenkin
09.07.2006 |
sotket jätskiä puseroon, anna jätskisi mulle niin mä syön sen." haha....kuulosti ihanalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joo, totta. Päiväkodissakin sanovat että puhuu jo kun 3,5v - mut onhan 5 isompaa sisarusta että olisiko siinä osasyy. ap