Haluatteko kysyä idolilta jotain?
Kommentit (15)
siis kuka olet?
Miksi et voi kertoa kuka olet?
Mitä pelkäät että tapahtuu jos kerrot?
Miksi haluaisin tietää mitään ihmiseltä jota en tiedä kuka hän on?
Taidat olla kusettaja!
Vierailija:
siis kuka olet?
Miksi et voi kertoa kuka olet?
Mitä pelkäät että tapahtuu jos kerrot?
Miksi haluaisin tietää mitään ihmiseltä jota en tiedä kuka hän on?
Taidat olla kusettaja!
Ei ole palstan tapa kertoa nimiä. Anonyyminkin henkilön asiat voivat kiinnostaa. Koiraa tulee kusetettua.
toivotan sinulle kaikkee onnea ja menstystä, olitpa idoli tai ei. Mutta toivon ainkin että sinä autat ja kaikki muutkin osallistuisivat tälläsiin asioihin, maailmassa hätä, nälkä, sodat ym. vaan lisääntyy.
Meillä on täällä kaikkee yltäkyllin...Monen ihmisen elämä tässä maailmassa on yhtä kärsimystä, muitettais heitäkin.
Faneja lienee mukavasti, tarkkaa määrää en toki tiedä.
Mistä täällä palstalla kukaan voi tietää oletko idoli vai pelkkä paskan puhuja?
Vierailija:
Mistä täällä palstalla kukaan voi tietää oletko idoli vai pelkkä paskan puhuja?
Miten tällä palstalla kukaan voi tietää yhtään mitään toisista varmaksi? Ja mitä merkitystä sillä olisi, vaikka sanoisin nimeni? Voisinhan väittää olevani vaikka itse paavi, eivätkä kaikki silti uskoisi. Lopputulos: sillä ei ole merkitystä, sanonko nimeni vai en.
Vierailija:
Siis mitä haluat että kysytään?
Käyn silloin tällöin kirjoittelemassa, vaikka omia lapsia ei vielä olekaan.
paljasti itsensä jo.
" jotai höpötti seksipommiksi leimautumisesta,et miehetki arvostaa taitoja....miten se nyt menikään!!!"
ihan selvä homma.
luulen kuitenkin että on feikki,miksi olisi vauva lehden sivuilla hehkuttamassa idoliuttaan...!!!