Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kehtaako joku oikeasti remontoida pyhana kerrostalossa? Kamala pauke kuuluu ylakerrasta, alkoi jo 8 aikaan, olisi ollut kiva nukkua vapaapaivana vahan pidempaan mutta eihan

Vierailija
17.05.2007 |

tässä metelissä pysty. Ärsyttävää, ennen ei ole kuulunut meteliä joten ovat varmaan tänään sitten keksineet aloittaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse remppaisin, niin varmasti en pitäisi tänään välipäivää! Vapaapäivähän on loistava tilaisuus saada työtä vähän eteenpäin. Ja niinkuin joku tuolla sanoikin, ei tämä mikään juhannus tai joulu ole, vaan tavallinen keskellä viikkoa oleva pyhä joka ei suurimmalle osalle ihmisistä merkitse mitään muuta kuin ylimääräistä vapaapäivää.

Vierailija
2/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on yleensä noin klo 22-07. Vaihtelee toki taloittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana muista ihmisistä, jos ei kestä naapureiden ääniä. Minä kyllä ymmärrän täysin että töissäkäyvät ihmiset ehtivät vain vapaapäivinä tehdä remonttia. Ikävämpiä ovat minusta ne ihmiset jotka tulevat aamuöisin baarista kotiin muutaman kaverin kanssa jatkoille ja muka kulkevat hiljaa.

Vierailija
4/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei kunnioiteta muita ihmisiä, vaan oma napa on tärkein. Kyllä joka ihmisellä on varmasti muutama tunti aikaa ihan arkipäivinäkin tehdä remppaa, ettei tarvitsisi pyhäpäivinä häiritä naapureita.

Vierailija
5/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako loppui hiljaisus? Kahdeksalta saa jo alkaa töihin. En ymmärrä sitä, että pitäsi olla kusi sukassa kerrostalossa. Teidän lapset möykkäävät taatusti myös päivät ja illatkin.

Vierailija
6/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se työssä käyvienkin on joskus remppaa tehdä ja tälläinen extra vapaapäivä töistä on oikein oiva siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole oikea aika tehdä remonttia kerrostalossa, aina se häiritsee jotakin.

Jäitä hattuun mammat;)

Vierailija
8/8 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alko aamulla 8lta rekat ajaa talon ohi ja 9lta siellä jo räjäyteltiin. tossa rakennetaan jotain paskaa tonne viereen. joka vitun aamu sama meteli. eikö niitä räjäytyksiä pysty tekee parina päivänä etukäteen ja sit hoitaa muut hommat. ja pyhänä ei tollasia sais tehä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan