Lue keskustelun säännöt.
Monenko siiderin jälkeen olet kännissä?
Kommentit (5)
Joskus kyllä nousee helpommin päähän ja alkaa puhe lievästi sammaltaa =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla menee päähän kolmas siideri..
päihtymiseen, ettei sitä oikeen koskaan tuu juotua hintansa puolesta. Pakko sitten luottaa alkon valikoimiin jos humaltua tahtoo.
Parhaat kännit saan kotitekoisella simalla.
Nyt minulla melkein yksi juotu saunasiideri.