Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoisin narkomaaninaapurilleni, että haluaisin hänen varastamansa takkini takaisin?

Vierailija
10.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Olli varmaan luullut, että sitä ei tarvita, kun olin unohtanut sen sinne viikoksi. Ja kun palasin hakemaan sitä, niin se oli poissa. Eilen sitten näin naapurini ostarilla sekoilemassa takkini päällänsä. ap

Vierailija
2/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä ainakaan ottas enää jos toinen on sitä jo käyttänytkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. samanlaisen naapurin omaava.. =)

Vierailija
4/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kuitenkin hetki kun ei oo ihan täydessä seilissä.

Vierailija
5/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan periaatesyistä. Ei kai nyt kukaan hyväksyisi tuollaista käytöstä...

Vierailija
6/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain kerrastaan merkillinen yhteensattuma, että naapurilleni ilmestyisi täsmälleen samalainen takki, kuin minulla sen jälkeen, kun minun on varastettu.

Vierailija
7/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten?

Vierailija
8/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurirappulainen narkkis käänsi suunnilleen kaikki talon häkkivarastot. :( Poliisille ilmoitettiin ja sanoivat, että tietävät rosvot, mutta eivät voi tehdä mitään. Käsittämätöntä! Mur!

Ja narkin tyttökaveri käveli mun kengät jalassa kadulla vastaan, suoraan sanottuna NYPPI. Mutta niille ei uskalla kyllä mitään sanoa.

Onneksi saatiin vakuutuksesta jotain takaisin... Mutta eipä se palauta mun hienoja (monta paria meni, kaikkia keräämiäni) kenkiäni.

Vierailija
9/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko he kenties vahingossa sekoittaneet sen omiin pyykkeihinsä?

Näin meidän naapuri sai takaisin farkkunsa, paitansa ym. mitkä naapurin vieras oli varastanut. Varas oli jopa ehtinyt pitää niitä päällänsä vaikka varkaudesta ei ollut ehtinyt kulua kuin pari tuntia.

Osasivat etsiä oikean oven takaa koska olivat nähneet kun naapuri oli käynyt vieraansa kanssa pyykkituvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi