Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Panisitko itseäsi?

Vierailija
14.05.2007 |

Tai menisitkö jopa naimisiin itsesi kanssa? Miksi? MIkset?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on hyvä, mutta kaikki muu mättää hiuksista lähtien, persoonallisuudesta nyt puhumattakaan. Olen takertuva, elämänhallintataidoton, ihmissuhdetaidoton inisijä.

Vierailija
2/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin!Ei suurempaa valittamista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin en menisi missään tapauksessa ;)

Panisin TODELLAKIN!

Vierailija
4/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- läskiä en panisi. Miinuksena imetys vei jo valmiiksi pienet rinnat - eivät kovin kiihottavat. Mutta kyllä saattaisin panna, ainakin paremman puutteessa.

Vierailija
5/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran kiukkuinen tapaus.

Vierailija
6/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on siis kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti ja etenkin otan toisen hyvin huomioon sängyssä.

Vierailija
8/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden synnytyksen ja imetyksen jälkeen vielä rinnat (75C) melko kiinteät. Nännit tosi isot. Vatsaa hieman on, mutta haihtuu koko ajan. Lantio ja peppu tosi hyvät. Pimpsa aian ajeltu ja pikkuhäpyhuulet hieman näkyvillä isompien välistä. Joten kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naimisiin-ehei.

Vierailija
10/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiinkin, ihan hyvä elättäjä ja vastuullinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään helppo ihminen, kunnia mun miehelle joka jaksaa

Vierailija
12/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vaikutelma olisi kai, että VAU! onpa pakkaus! Mutta kun pääsisi lakanoiden välii lörpähtäisi.. siis täys lahna siellä :( Naimisiin voisin kuitenkin mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas kiimainen olo, ja runsashuulinen liukas posliinipimpsani suorastaan pyysi sitä

Vierailija
14/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen 41v. äidiksi olen ihan kurantissa kunnossa :)

Olen vastuullinen, (riittävän) hyvä äiti ja vaimo. Menisin kanssani naimisiin, sillä silloin olisi taatusti perheen elämä jonkun hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naimisissa olo tän eukon kanssa onkin jo vaativampaa. Tosin hyvä äiti on, mutta helpomalla pääsis kun ainakin asuis eri kämpissä.

Tosin jos ajatellaan että olisin itse samanlainen niin silloin naimisissa olo olis helpompaa kun ymmärtäisin kaikki piilovihjeet. Ja kun itsekin olisin siisti ja hyvä muistinen niin ei niitä ongelmia välttämättä tulisikaan.

Kinkkinen juttu. Mä tiedän että monet pitää mua ihan täydellisenä pakettina ja moni ex:kin harmittelee kun juttu ei toiminut, mutta silti mun kanssa oleminen vaatii paljon jotta pysyn onnellisena. En todellakaan ole helppo tapaus.

Vierailija
16/16 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha vähän kun kuroskalla, ellei jopa pahempi. mutta naimisiin menisin. koti aina siisti, lapsilla nenät niistetty ja vanhempainiltoihin ilmoittautumiset tehty ajoissa. hyvää, terveellistä ruokaa joka päivä. kiltti ja ymmärtäväinen, vaatteet päällä näyttää ajottain jopa hyvältä